Tietoja minusta

Oma kuva
naimisissa, eläkkeellä oleva nainen.elämästä nautiskelija ja nykyään aika hitaalla käyvä tyyppi.mikäs kiire se valmiissa maailmassa on?

3.27.2023

Nyt mulla on niin hehkeät kasvot!

Olin heti klo 10.00  kasvohoidossa.Olen kuullut pelkkää positiivista suht uudesta paikasta Naantalissa. Mutta kun olen niin hemmetin laiska hoitamaan ihoa,meikkaamaan tai muuta hoitoja tekemään itselleni, en ole elämässäni montakaan kertaa ollut kasvohoidossa.

Eilen kauneushoitolan pitäjä kertoi firman toiminnasta Naantalilaisten fb-sivuilla hyvin valaisevasti.esim

Opetushoitolan toiminnan:
minulla työskentelee tällä hetkellä 11 oppilasta Kauneudenhoitoalalta työssäoppijana. Olemme avoinna sopimuksen mukaan, joustavasti aamusta iltaan, nettisivuilla näet vapaat ajat.
 
Innostuin kirjoituksesta niin paljon , että samantien tilasin itselleni ajan. 

Sain niin hyvää palvelua! Kasvohoito oli kerrassaan mahtava kokemus .Paikka on todella siisti ja asiakkaana koin paikassa olevan hyvä henki.
 
Siinä maatessani mietin miksen käy hoidoissa. Sitten muistin. Ennen kuin sairastuin mulla oli olevinaan koko ajan kiire johonkin. Kyllästyin ensimmäisen vartin aikana makaamaan paikallani ja joku laittaa eri rasvoja mun kasvoille. En osannut rentoutua ja nauttia.
Tänään osasin nauttia, kuunnella hyvää taustamusiikkia ja rentoutua.
 
Kokemus oli 10+++
Suuri suositus paikalle

Ei kommentteja:

Tänään pääsi kunnon itku

Ja  syynä mun sisäisen ko mpassin hajoaminen.Lähdin lähikauppaan ostamaan tupakkaa.Googĺemapsin mukaan matkaa alle 400 metriä.Menomatka meni...