Tietoja minusta

Oma kuva
naimisissa, eläkkeellä oleva nainen.elämästä nautiskelija ja nykyään aika hitaalla käyvä tyyppi.mikäs kiire se valmiissa maailmassa on?

3.20.2023

Hauskoja juttuja joita elämään mahtuu.

Niin paljon on sattunut elämässä asioita, jotka naurattavat vielä vuosien jälkeenkin.Musiikkiliikkeissä sattui ja tapahtui kirjan verran tapahtumia. Tässä esimakua jostain tapahtumista:

Nainen kävelee hyvinkin määrätietoisesti ovesta sisään ja kysyy
"onko teillä Nellie Wilssonin levyjä?"
Mulla hetken raksutti, että ymmärsin ja vastasin:
"siis tarkoitatteko Willie Nelsonia?"
asiakas " juu Nellie Wilson , se countrylaulaja .
minä:" nyt ei löydy hyllystä kuin yksi hänen levyään mutta voidaan tilata mitä haluatte" 
asiakas:" Loistavaa, haluaisin Nellin parhaat"
minä" laitan tilaukseen ko levyn, on parin päivän noudettavissa"
Parin päivän päästä rva purjehti ovesta sisään ja kysyi:" Onko se mun tilaama Nellie Wilsonin levy jo tullut?" Olihan se Willie Nelson saapunut.
 
Kerran olin jonkun ihmeen takia soitintiskin takana. Tiskille tuli mies joka oli olemukseltaan karannut me hirviöt sarjasta. Ainoastaan mutterit puuttui ohimolta. Korkealta ja kovaa hän tokaisi:" yks plektra THIN" mää repesin ihan totaalisesti ja menin kontalleen lattialle.Työkaverille kävi sama juttu. Siellä me kontattiin vieri vieressä , eikä saatu kumpikaan myytyä sitä plektraa.
 
Sitten saapui mies levyosatolle(jazz musiikki ei ole/ollut mun vahvin osaamis genre) Kuulin että hän kysyi:" onko teillä batman mätäni levyä". Taas tämä neitokainen repesi ja luikki nauraen pomon koppiin.Sisäpuhelimella soitin soitinosaston Esalle jolla jazz musiikki hallussa.Nauroin ihan kuollakseni ja sain sanottua:"se ukko kun seisoo siinä levyosastolla kysyi et onks meil levyä Bathan mätäni.Voitko ystävällisesti palvella häntä?"Esa sitten sivisti mua että se on https://fi.wikipedia.org/wiki/Pat_Metheny.
 
Tulen jatkamaan näitä hassunhauskoja kommelluksia joita työpaikoilla on sattunut.

Ei kommentteja:

Tänään pääsi kunnon itku

Ja  syynä mun sisäisen ko mpassin hajoaminen.Lähdin lähikauppaan ostamaan tupakkaa.Googĺemapsin mukaan matkaa alle 400 metriä.Menomatka meni...