Tietoja minusta

Oma kuva
naimisissa, eläkkeellä oleva nainen.elämästä nautiskelija ja nykyään aika hitaalla käyvä tyyppi.mikäs kiire se valmiissa maailmassa on?

7.26.2024

Eilen saavuttiin Strasbourgiin

Aamulla herättiin ajoissa,kamat kasaan ja aamiaiselle.
Sitten auton nokka kohti Ranskaa.Matkaa ei ollut kuin vajaa  300km niin sehän meni äkkiämmin kuin nenänsä ehti niistää.
Käytiin  vielä saksan puolella Lidlissä  ostamassa jokunen proseccopullo ja olutta.Sitten menimme tulevan majoituspaikan isäntäväkeä moikkaamaan.Käytiin läpi kaikki vempeleet ja niiden toiminta.Kun tämä osuus oli suoritettu,lähdimme hotellin.Nuo saksan majapaikat hakkaa hotellihuoneen 10-0,Noissa majapaikoissa jossa yövyimme tunsit olevasi todella tervetullut vieras.Viime yö kun oltiin hotellissa (3 tähteä),olit vaan se joku hotskuvieras.
Alkuillasta lompsittiin yhteen ruokapaikkaan joka tripadvisorin mukaan oli auki ja saanut hyvät arvostelut. Olihan se auki mutta keittiö aukesi vajaan kahden tunnin päästä. Googlemaps käyttöön ja hakemaan ruokapaikkaa suht läheltä ja varsinkin sellainen joka on auki!
Sellainen löytyi nimeltään Fransescana,on eräänlainen ketju.
Minä otin tryffelipizzan  ja mieheni vodkapastan

Ihan syötäviä muttei kumpikaan annos saanut wow efektiä aikaiseksiHotellin aamiainen oli ihmeen hyvä.Muutakin oli tsrjolla kuin kahvia,hilloha ja croisantteja.
Sitten mentiin taas saksan puolelle ruokaostoksille ja kohti majapaikkaamme missä olemme 2 viikkoa aupair dogsittereinä.

Mikäs sen ihanampaa kun olet tehnyt kauppaostokset ja sitten on useampi  laukku ja kassi kun pitää kantaa asuntoon ja siellä odottaa jääkaapissa kylmä skumppapullo
toihan me juotiin nanosekunnissa
I

Ihanaa oli saada myös kaikki likaiset vaatteet pyykkikoneeseen+kuivuriin!

Lähdin iltapäivällä hoitokoiramme kanssa kävelemään.Jessy oli sitä mieltä,ettei hän kävele naisen vieressä joka rollaattorilla köpöttää.Hra Jessy James heitti itsensä rappukäytävässä maate ja ei liikkunut senttiäkään,ennen kuin laitoin rollaattorin parkkiin.Sitten alkoikin tämän päivän extreme osuus.
Mulla kun tuo tasapaino ei ole ihan balansissa.Tuo röhkäle kun sai jostakin  hyvän hajun kirsuunsa-sinne siis ja vauhdilla.Kaksi kertaa olin jo varma ,että seuraavaksi tutustun lähietäisyydeltä kivitykseen.Mutta pysyi pystyssä ja päästiin kotiin  ilman naarmuja.
Tänään meillä oli grillauspäivä.Majoneesissä+mausteissa marinoituja broiskunpaloja,kesäkurpitsaa grillattuna+tsatsikia ja vihanneksiäIsäntäväki kertoi ettei Jessy tule partsille. Olikohan se naapurin dogi kun piti meille seuraa?
Tämä päivä on mennyt kaupassa käyntiin,pyykinpesuun,tavaroiden paikoilleen laittamiseen jne.jospa huomenna mentäis kylille akkoja laskemaan