Tietoja minusta

Oma kuva
naimisissa, eläkkeellä oleva nainen.elämästä nautiskelija ja nykyään aika hitaalla käyvä tyyppi.mikäs kiire se valmiissa maailmassa on?

4.18.2023

eläkeläis-eloa.

Itse olen ollut sairauseläkkeellä jo runsas kolme vuotta. Nyt ei ole enää montaa työpäivää mun paremmalla puoliskolla kun hänkin jää eläkkeelle.Jotenkin tuntuu ihan hullulta ajatella ,että olemme eläkkeellä oleva pariskunta! Lapsuudessa ainakin, jo viiskymppinen ihminen tuntui ikälopulta.

Olimme tosi hauskoissa juhlissa viime perjantaina. Tarjoilu oli huippuluokkaa,laulu raikui joko yhdessä tai sooloesityksenä.Pelattiin hauskaa peliä ja puhuttiin kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Meitä oli 11 ihmistä juhlissa ja minä olin nuorin! Tänä päivänä osaa eläkeläisetkin irroitella ja pitää hauskaa!

Juttelin sunnuntaina sukulaismieheni kanssa ja puoli vitsillä luettelin miten kiireinen viikko mulla tulee olemaan. Joka päivä joku meno tai asian hoito.Hän sanoi:" säähän olet kuin äitis,yksi asia päivässä niin sitten ei voi muuta tehdä".Mua jäi se kaivelemaan koska en halua olla kuin äitini.Mulla ei ole hänestä pelkästään hyviä muistoja ja paljon hän sai mua loukattua sanoillaan.

Rooman reissu lähenee ja eilen taas tutkin ko kaupunkia, sen tarjontaa ja muiden vinkkejä. Meille tulee varmaan hemmetin kiva viikko siellä.Kun menimme naimisiin , lupasimme toisillemme ettemme mene koskaan oopperaan.Nyt on kuitenkin varattuna liput "kolme tenoria" esitykseen. He tosin esittävät eri oopperoista osia ja vanhoja italialaisia lauluja. Niin se ihmisen mieli muuttuu ja emme ole eroomassa. Sellaisenkin juorun kuulin yksi päivä.  


Me ollaan yhdessä koettu niin hauskoja juttuja,niin maalla kuin merellä. Tämä kuva on tilanteesta kun päätin alkaa kalastamaan. Se meni niin päin persettä koko juttu.Se innostus loppui tosi lyhyeen. Noitkin verkot sain lippuineen upotettua meren syvyyksiin.

 

Ei kommentteja:

Tänään pääsi kunnon itku

Ja  syynä mun sisäisen ko mpassin hajoaminen.Lähdin lähikauppaan ostamaan tupakkaa.Googĺemapsin mukaan matkaa alle 400 metriä.Menomatka meni...